Sanur deel 2 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Sanur deel 2 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Sanur deel 2

Door: Tobias

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2013 | Indonesië, Sanur

Lieve allemaal, pake kan natuurlijk prachtig schrijven maar ik wil jullie ook graag Sanur vanuit mijn ogen laten zien ;-)

Iedere ochtend slaap ik lekker uit om vervolgens met een sapje, banaan en gekookte eieren de dag te beginnen aan zee. Iedereen blijft maar aan tafel zitten, maar daar vind ik niets aan. Ik ga lekker op ontdekkingstocht. Trapjes op en af, over de boulevard rennen, een kijkje in de keuken, of kennis maken met alle lieve mensen in het hotel. Iedereen begroet ik met een glimlach en een ' hallo hallo', ik krijg alleen maar vrolijke reacties terug! Het zwembad dat er naast ligt vind ik ook reuze spannend maar mama heeft me inmiddels goed duidelijk gemaakt dat dat een no-go area is. Flauw hè!

Gelukkig mag ik er onder begeleiding wel iedere dag in het zwembad plonsen en ik voel me inmiddels net een waterratje. Mama, Jolien en Marrit zijn woensdag naar Kuta geweest en ik ben toen heerlijk verwend door pake en beppe. De dames kwamen erg laat (en volgens mij een beetje dronken) thuis maar het was het wachten waard. Naast tassen vol schoenen, kleding en souvenirs had mama ook een prachtig zwemvest voor me mee genomen ( ik zal het haar maar vergeven dat er een Australische vlag op staat) . Dankzij dat vest en m'n professionele wetsuit kan ik nu uren lang dobberen zonder bang te zijn om te verbranden of te verdrinkingen. Ik blijf heerlijk drijven en trappel van de ene kant naar de andere kant van het zwembad. Ik voel me zo vrij als vis in het water ;-)

Iedere avond eten we op het strand. Voetjes in het zand, uitzicht op de zee en allemaal mensen die in m'n armpjes en benen knijpen en kietelen. Ik voel me heel stoer want ze vinden me allemaal enorm groot!

Vandaag hebben pake en mama me 2x uit fietsen genomen. Ik heb heerlijke genoten van alle uitzichten vanuit m'n fietsstoeltje. Er valt hier zo veel te zien, boten, auto's, brommers en ook... VLIEGTUIGEN. Ja hoor, ook hier zie ik ze sneller dan de rest. Goed hè!

Morgen vertrekken we naar Ubud. Ik ben benieuwd. Sanur vind ik heerlijk met een ideale rustige zee voor mij om in de zwemmen. Maar Jolien zegt dat Ubud het leukste is van Bali en daar vertrouw ik haar volledig in.

morgen zal ik jullie wat foto's laten zien. Nu moet ik gaan slapen van Beppe en Jolien. Dikke kus en bye bye!

Tobias

(had ik al gezegd dat tante Marrit de beste vakantie oppas is? Ook al doet ze soms stiekem een dutje met me mee :-p)

  • 10 Mei 2013 - 21:12

    Wil Harff:

    Lieve Tobias,
    Ik had er al naar uitgekeken dat jij ook zou schrijven.
    Nu de foto's nog, ik ben benieuwd.
    Lovina is nog fijner dan Ubud.
    Vang maar een vis voor Wil.
    Groeten aan iedereen.Dikke kus van Wil

  • 11 Mei 2013 - 16:29

    Inge De Haan:

    Lieve Tobias,
    Ik ben jaloers op jou.
    Wat een heerlijk leventje heb jij....
    En mooie foto s zie ik van jou en de familie.


    Dikke knuffel

  • 12 Mei 2013 - 10:36

    Lida:

    Lieve allemaal
    We zijn erg jaloers op alles en iedereen , vooral op Tobias. omdat hij de hele dag de aandacht krijgt. Wat heerlijk om dit allemaal te lezen. Als het goed is zitten jullie nu in Ubud en wij wachten op het volgende verhaal.
    Liefs
    Cor en Lida

  • 12 Mei 2013 - 13:17

    Aukje:

    Hey Tobias,
    Hoe doe je dat toch. Nog maar net op de wereld en iedereen draaft al voor je.
    Je bent al aardig op weg om de godfather van het "hanenhuis" te worden en wanneer je groot bent dit stokje van je pake over te nemen:
    Iemand die voor je natje en droogje zorgt, iemand die voor je de boodschappen doet, iemand die je (slapend) gezelschap houdt, meer iemanden die je vermaken enz.
    Misschien ben ik wel een beetje jaloers!
    Tobias nog veel plezier en houd iedereen daar goed onder de duim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Juni 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13590

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 02 Oktober 2014

Samen

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Met de kids

20 Augustus 2010 - 18 September 2010

Een hemel op aarde!

19 Juni 2009 - 17 Juli 2009

tempo doeloe

Landen bezocht: