Van het oostelijk front geen nieuws .... - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Van het oostelijk front geen nieuws .... - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Van het oostelijk front geen nieuws ....

23 Mei 2013 | Indonesië, Lovina

Vroeger, kon zo'n titel, afhankelijk van aan welke kant je stond, achteraf bekeken, minder of meer positief zijn uitgevallen.
Zo dat is een zin om even over na te denken.
Maar hier betekent het gewoon hartstikke leuk en geweldig gezellig.
Voor degenen die ze kennen: de meest hartelijke groeten, van Made en Indri, Deffa en Indira, Komang en zijn vrouw, Ketut en zijn vrouw, de zuster van Indri en de moeder aan Indri. Sorry dat ik niet alle namen paraat heb.
Maar we genieten geweldig met elkaar.
De eerste dagen doen we anders niet dan relaxen bij de zee, bij het zwembad, wat eten en wat eten. Maar ook niet te vergeten de heerlijke massages van Wati.
Maar natuurlijk ook op Tobias passen.
Even een positief maar eigenlijk ook wel een negatief berichtje tussendoor voor Jaap:
Wat zou jou een geld hebben overgehouden als je hier was geweest...
Mimpi is er nog wel, maar steeds gesloten. ;-)
Even een berichtje voor Paul:
Je hebt me nog steeds niet begrepen hè, hoe dag brommer ongeluk 4 jaar is gebeurd.
Dit was deze keer erg gecontroleerd en heel erg rustig.
Er was wel een voordeel; Het is lang geleden dat Froukje me zo lang, zo stevig om de middel heeft vastgehouden.
Even een berichtje voor Wil:
Weet je wel wie opa Piet is? Dat is een heel aardige man van jouw leeftijd. Maar wel jammer: hij is al jaren (voor zover wij weten) gelukkig getrouwd met zijn 'moeder Greet'.
Voor het overige: De dagen vliegen voorbij.
Gisteren waren Indri en Indira bij ons in het zwembad. Zo wonen zo dicht bij en toch waren ze meer dan een jaar nooit in een zwembad geweest.
Morgen gaan we varen met Tobias op de Bali Zee.
En Zaterdag halen we Erna en Jolien op; die komen dan ook naar Lovina.
Daarna kunnen pake en Beppe nog een weekje relaxen.

Oh ja, de kachel brandt buiten nog steeds. ;-)))
En dan nog wat: wat het opvalt wat het meest is veranderd?
Overal zie dë teksten: Free Wifi.

• 23 Mei 2013 - 22:57

Wil Harff:

Nu was ik niet direct benieuwd naar Opa Piet maar ik dacht dat de man van Greet,. Jelle heette.
    Verdiep je er maar niet in dit is natuurlijk een andere Greet.
    Jij blij dat mimpi gesloten is en jammer voor Froukje.Eten jullie nog wel bij Kakatoea of is die ook weg.
    Kinders nog een dik weekje en dan is het alweer voorbij.
    Niet op de laatste dag nog iets krijgen anders mag je niet mee in het vliegtuig Folkert.
    Groetjes en tot spoedig. Wil.

• 24 Mei 2013 - 18:13

Tineke Broekema:

Jongens Jongens, wat hebben jullie het toch zwaar!
    Wij zijn afgelopen week naar de tong tong fair geweest, Malieveld, den Haag, met Wouter plus vriendin.
    Heel gezellig, even in de sfeer. Te veel gekocht, dat wel!!De warmte denken we erbij.
    Heel jammer dat Jaap er niet meer heen kan. Al was het voor noppes, Folkert! Geld overhouden zijn we trouwens niet van plan!!!!
    Het is niet anders... We steken vanavond de houtkachel maar weer eens aan.
    Nog een fijne tijd gewenst!!
    J&T.