De laatst loodjes - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu De laatst loodjes - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

De laatst loodjes

Door: Folkert

30 Mei 2013 | Indonesië, Lovina

Ik schreef in het vorige verslag 'het grote genieten is begonnen'.
Nou dat doen we dan ook met volle teugen.
Ik zit te typen aan de rand van het zwembad. Het is hier erg panas.
De laatste paar dagen zijn we hier nog samen. Alle meiden zijn uitgevlogen. Erna is met Tobias de laatste dagen naar lembongang eiland en Marrit en Jolien zijn de laatste paar dagen naar een hotel hier vlakbij in de bergen.
Made brengt ons daar heen voor een kopje koffie.
Vanmiddag gaan we lunchen bij Komang en zijn vrouw.
We weten dat zij erg basic leven; dus ik ben erg benieuwd.
Toen we gisteren samen langs het strand liepen en alle nazaten al waren vertrokken, verzuchtte onze schipper Gorad: zijn jullie nu op huwelijksreis?
Later op de namiddag zaten we op een terras te genieten van een heerlijk koud biertje en van de zonsondergang, toen er een jong Nederlands stelletje met hun twee kleine kinderen naast ons kwam zitten. Je weet hoe dat gaat: je maakt een babbeltje en al snel komt de vraag waar wonen jullie?
Bleken ze ook uit Castricum te komen en zij bleek een nichtje te zijn z'n Liedeke van Riel.
Ach wat is de wereld klein ......
Op dit moment gaat Froukje weer even het water in om af te koelen, wat zullen we dat gaan missen als we weer in Nederland zijn. Wie we ook gaan missen zijn onze vrienden Made en Indri.
Maar we komen hier zeker weer terug.

Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben gekregen hoe wij het allemaal in Bali beleefd hebben.
Want zit zal wel het laatste verslag van deze reis zijn.

Groeten van Folkert en Froukje.

• 30 Mei 2013 - 15:11

Opa Piet:

Goede vlucht naar Amsterdam en fijn week-end in Castricum. Ik bel zondag.

• 30 Mei 2013 - 16:05

Lida:

Wij kijken erg uit naar jullie terug komst, het horen van alle verhalen en foto's enzo .we hebben de hele reis gevolgd en zijn erg benieuwd naar alles!!!!!!! (.Noch even hier kan je af kikken). Wij wensen jullie een goede vlucht en gauw tot ziens liefs groeten Cor en Lida.

• 30 Mei 2013 - 22:20

Dita:

Nou dat afkoelen zal je echt niet missen hier, want dat is absoluut niet nodig hier!
    Voorspellingen: Vrijdag nog 18 graden en zaterdag weer 13 graden :-(
    Dus mensen, geniet maximaal van jullie laatste loodjes!! Neem wat mee in je koffer om na te genieten! Liefs van mij

• 01 Juni 2013 - 01:31

Aukje:

Goed om te lezen dat jullie met volle teugen (letterlijk en iguurlijk) genieten.
    Jullie kunnen zo genieten omdat alles in Nederland zo anders is. Hadden jullie in jullie vakantie-oord gewoond dan hadden jullie wellicht niet zo genoten.
    Dus daarom is het ook weer goed om thuis te komen zodat jullie hier lekker kunnen nagenieten en op jullie volgende reis weer weer opnieuw met volle teugen kunnen genieten.
    Zo nu heb ik het woord genieten wel genoeg genoemd.
    Een goede terugreis en welkom thuis en bedankt voor de mooie reisverhalen, daar heb ik dan weer van genoten.