Tussenbericht - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Tussenbericht - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Tussenbericht

Door: Folkert

20 Mei 2013 | Indonesië, Ubud

Voor de niet-insiders!
Wij zijn hier een week met Tobias in Lovina. Erna is met Jolien een andere kant op gegaan. Zij komt hier zaterdag naar toe.
Even een hart onder de riem. ;-).
ALS je hier in de avond van uit je airco bungalow stapt, lijkt het als of ze buiten de kachel aan hebben staan.

• 20 Mei 2013 - 18:54

Opa Piet:

dat gevoel hebben wij ook maar dan andersom, als wij naar buiten gaan weten dat de kachel lekker brandt binnen. Blijf daar maar en kom zo laat mogelijk terug naar dit kikkerland.

• 20 Mei 2013 - 19:59

Wil Harff:

Net het weerbericht gehoord op TV en dacht ik zal het jullie even meedelen maar Opa Piet
    schrijft het net zo als ik wilde doen!9 graden wordt hyet donderdag en het giet hier al de hele dag
    Ik wil niet verder doorsomberen maar het is moeilijk.Hebben jullie de doekoen nog gevonden voor jullie chip?
    Geef de hele familie van Made een dikke knuffel van mij.
    Voor jullie....koester je nog maar even.
    Groetjes van mij.

• 20 Mei 2013 - 21:12

Aukje:

Bij ons is het net andersom, wij hebben de openhaard vanavond aan gezet.
    Blijf genieten en schrijven.

• 21 Mei 2013 - 04:25

Tineke Broekema:

21 mei
    Het wordt zo langzamerhand afgezaagd, maar o wat brandde de houtkachel lekker vandaag.
    Doen jullie de groeten aan : mister Bob en mister Gede, van de balie van Angsoka, aan Nami en Wati van de massage en niet te vergeten veel groeten aan Made, Indri en de kinderen.
    Ik ben benieuwd of Komang bij jullie n het vliegtuig zat en hoe het met zijn vrouw en kindertjes gaat.
    Is die nogal enge man Chris nog in beeld??
    Blijf maar veel genieten daar!!
    Groeten,
    Jaap en Tineke

• 21 Mei 2013 - 12:30

Lida:

l
    lieve allemaal. Onze arco hoeft niet aan wij doen het gewoon met dikke trui en broek dat hebben jullie lekker niet.Blijf maar lekker genieten; wij genieten op afstand van jullie verhalen.koester nog maar door in die zon hier is hij ver te zoeken. jullie zouden hem mee terug nemen/ ik wacht met smart groeten liefs Cor Lida