rotjongens 2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu rotjongens 2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

rotjongens 2

Door: folkert, froukje en wil

03 September 2010 | Indonesië, Batavia

Het begin is dus duidelijk van mij.
Nu op de terugweg weer problemen met nu andere rotjongens.Ze probeerden onze koffers voor 45 euro op de boot te brengen Ha,ha. Folkert liet zich dus niet nemen.Dan zouden ze de koffers weer meenemen. Hoe bedenk je het!.
Maar nu weer leuke dingen.Na een verblijf in een fijn hotel in Sengiggi op Lombok met heeeeel zonnig weer(aba we willen ook regen)nu op Bali terug.Groet van Wil.

HONEYMOON!!!

Na een aantal heerlijke dagen in Sengigi en een prachtige tour langs Sasakdorpen zijn wij(Folkert en ikke) vertrokken naar GILI MENO!
Dit op aanraden van Geert en Jolien, die er vorig jaar waren!
Wat is het daar geweldig!
Een prachtige natuur en RUST!
Het eiland staat bekend als Honeymooneiland!
Wij zijn nooit op huwlijksreis geweest, dus na 32 jaar was dit onze HONEYMOON trip!
In een woord GEWELDIG en voor een ieder aan te raden!

Ik stop ermee, vandaag een lange reis achter de rug ( vanaf vanmorgen 7.00 van GILI MENO tot 18,00 uur UBUD BALI)

oant sjen!
froukje en folkert

• 03 September 2010 - 16:15

Marrit:

Oeh, romantisch hoor! Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie, ondanks de rotjongens ;), zo enthousiast zijn over jullie vakantie! En nog zo lang te gaan, geniet lekker verder van al het moois!
    Veel liefs,
    Marrit

• 03 September 2010 - 19:17

Inge :

Hallo lieve mensen,

"Better let as net"is het friese gezegde .En gelijk hebben jullie.Hier is alles prima.Dus genieten maar.
    tutsje fan Inge

• 03 September 2010 - 22:11

Kees:

Ik lees dat jullie steeds gelukkiger worden en Wil heeft wat met die rotjongens!
    Veel geluk en plezier daar. Hier is het eindelijk lekker nazomer weer.

• 04 September 2010 - 17:59

Dita:

Begrijp ik het goed, dat jullie huwelijksreis maar 1 dag is geweest? Wat zielig! Wij genieten ook weer van het heerlijke weer, genieten jullie ook maar lekker!
    Liefs van mij, Dita

• 04 September 2010 - 22:59

Jaapentineke:

Ooo wat is het hier heerlijk weer.Wil,ik heb aan Lia's verjaardag gedacht en jouw bijdrage bijgevoegd.Ze was er blij mee.De poezen eten zich een slag in de rondte. Ze maken het prima. Riet is geweest.Ik kan niet wachten tot jullie komen met alle verhalen. Geniet maar erg!Groeten
    J&T

• 07 September 2010 - 12:39

Lida :

wil Froukje Folkert
    Wij willen regen je weet niet wat je zegt.
    genieten jullie nou maar lekker van de zon ,en wij zijn erg beniewd naar de verhalen straks.Rotjongens of niet jullie zijn met drieman sterk de beuk er in .Hier gaat alles goed dus groeten van mij doei Lida