Op naar Lovein - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Op naar Lovein - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Op naar Lovein

Door: folkert, froukje en wil

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2010 | Indonesië, Batavia

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Wij vermaken ons prima.
Eerst nog maar even terug in de tijd.
Op Gili Meno zaten we direct aan het strand. De plee van ons huisje was dichter bij het strand, dan de plee van de receptie.
Een prachtige plek; ook een plek om heerlijk te snorkelen. Dat heb ik uitgebreid gedaan. Onwaarschijnlijk wat je dan ziet aan vissen en koralen.
Nu terug in Ubud. Vanochtend heb ik een fietstocht mee gedaan vanaf de mount Agung naar Ubud. Veel downhill, maar dan je bij een leuke snelheid heel mooi van de omgeving genieten.
Daarna toch nog een half uur echt constant naar boven; dat was echt zweten. Maar het was vandaag een bewolkte dat; dus erg was dat niet.
groetjes van Folkert.

Lieve jongens(vrij naar Gerard Reve)
Dat er toch ook wel aardige jongens bestaan moet ik ook laten weten.
Op Lombok hebben we een aardige boy leren kennen(geen bedelaar om geld hij was 28 jaar en niet getrouwd liet hij ons weten maar had wel twee " son's" Sun rise and sun set.We moesten daar erg om lachen.
Dus lieve jongens genoeg.Ook vandaag weer.Ik was op vriendenbezoek in Denpasar.De taxidriver bracht me en kon helemaal de weg niet vinden en had ook geen Tom-Tom wat was dat nou weer.
Ik uitgelegd en hij vond uiteindelijk de juiste weg en ik vroeg bezorgd of hij nu ook de weg wist om mij om twee uur weer te komen halen.... en ja hoor just in time.
Nogmaals lieve jomgens genoeg anders denken jullie dat ik voer voor psychologen ben.
Morgen naar Lovina, alweer voor de laatste tien dagen aboe!!!
Groeten van Wil.

De jongste van het stel,heeft de eer gekregen om "aftesluiten"!

Folkert op de fiets, Wil naar Boudewijn en ik.......
Lekker gelezen onder genot van een bakkie nederlandse koffie( zelf uit Castricum mee genomen!) en later op stap gegaan voor een heerlijke massage, hmmm!!!
Lekkerlang uit voor ander half uur!!!!Ik heb nu de blauwe afdrukken op mijn kuiten staan......dus was jet soms ook tandenbijten.

Lieve mensen, leuk jullie reacties te lezen en tot in Lovina.


  • 05 September 2010 - 22:34

    Kees:

    Blij te horen dat jij Wil ook nog kan genieten van lieve jonges. Froukje laat zicht te veel knijpen en Folkert knijpt zich zelf af verneem ik.
    Vandaag (zo.) bij Heit & Mem geweest voor z'n Heit z'n verjaardag. Jullie zijn van harte uitgenodigd om a.s. woensdag even langs te komen! Alles gaat goed met ze.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Juni 2009
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 13577

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 02 Oktober 2014

Samen

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Met de kids

20 Augustus 2010 - 18 September 2010

Een hemel op aarde!

19 Juni 2009 - 17 Juli 2009

tempo doeloe

Landen bezocht: