reis over Lombok - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu reis over Lombok - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

reis over Lombok

Door: folkert, froukje en wil

30 Augustus 2010 | Indonesië, Lombok

Vandaag een fantastische trip over Lombok gemaakt; een echt authentiek dorp bezocht (Froukje verzuchtte: Folkert wat laat je mij in Castricum rijk leven; nou dat doet je als man toch weer goed).
Het is een prachtig eiland, maar in het zuiden erg droog. Dat betekent dat de bevolking maar 1 keer per jaar rijst kan oogsten. Wat een armoede!
We hebben een baai gezien; prachtig.
helemaal wit zand, geen mens te bekennen. Als ik veel geld had, zou ik hier een hotel met alle faciliteiten beginnen; maar ja..... dat geld.
Tot het volgende verslag.
Folkert.

• 30 Augustus 2010 - 12:56

Jaapentineke:

Veel natte groeten van ons.Mens wat waait en regent het hier.Poezen heel boos, zelfs na uitleg. Jaap verwent ze vreselijk. Veel genieten hoor!!!Ton van Duinhoven, Anton Geesink en Conny Stuart zijn ons ontvallen. Allen min of meer oude jongeren, dus...Wij gaan stug door,daag.

• 01 September 2010 - 12:34

Liesbeth:

En Baantjer!
    Operatie goed gegaan,zelfs al implantaat geplaatst.
    Nu alles nog helder zien...

• 01 September 2010 - 21:13

Dita:

Een mooie reden om na 17 september te gaan sparen!
    Familieleden krijgen fikse korting?
    Wij hebben ook weer rustig en droog weer! Lekker genieten in het paradijs en tot de volgende krabbel! Dikke tút

• 02 September 2010 - 19:45

Jolien:

dan reserveer ik ook alvast een plekje in dat hotel =)