Zon, Zon en gelukkig weer de zon! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Zon, Zon en gelukkig weer de zon! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Zon, Zon en gelukkig weer de zon!

Door: folkert, froukje en wil

10 September 2010 | Indonesië, Batavia

Hallo lieve allemaal,
Na regen komt zonneschijn in overvloed1
Het is nu vrijdag 10 sept. 22.10.uur
Vandaag een echte Balinesedag mee gemaakt.
vanmorgen vroeg zijn we vertrokken naar Singaradja waar een crematie plaats vond.
40 "lijken" werden gecremeerd. dit was een zeer indrukwekkende gebeurtenis.
Ik heb vele foto's gemaakt en Folkert gefilmd, dus wie interesse heeft is altijd op de LOET welkom!
Wel na 18 sept. want dan zijn we weer back in town.
Maar daar wil ik nu NIET aandenken want we hebben nog vele bezoekjes en trips voor de boeg!
Na deze Hindoeistische bij eenkomst zijn we opbezoek geweest bij Indry's familie. Deze familie is moslim.
Ze vierden het einde van de rammedan.
De familie's kwamen uit Java, Sumatra en Sumba.
Ze hadden elkaar in 5 jaar niet gezien, dus julli begrijpen het was daar 1 groot feest en wij mochten daar ook even van mee"proeven"!

Froukje( ps. Dita onze honneymoon duurde 3 dagen op Gili Meno en we zijn nu bezig met de komende Honneymooe week)!

Dag allemaal,
Het laatste bericht van mij kwam uit Lovina uit het Nirwanna(hotel)
2 nachten verbleven we daar de omgeving was mooi maar het personeel stug.
Ook moesten we vooruit betalen wat ik niet wilde.Dat hadden we nog nooit meegemaakt.
Voor 5 nachten betaald. De volgende ochtend bleek dat de nachtrust niet gegund was want de Overbuurman BAR maakte tot twee uur muziek.
Nog een nachtje geprobeerd maar dat was niet veel beter.Je begrijpt wel geen geld terug. Dat hebben ze vast meer bij de hand gehad en daardoor toch een goed inkomen!
Het ontbijt was inbegrepen maar je kreeg bijna niets.Voor je eitje moest je betalen.voor je tweede kopje koffie/thee ook.De boy zei heel spinnig EXTRA JA! waarop ik zei ja lieverd dat weet ik.
Al met al waar zijn we nu.....
In Angsoka hotel waar we als goede vrienden verwelkomd werden.
Met natuurlijk de vraag naar de fam.
Broekema.
Groeten aan mijn twee zwarte jongens tineke en Jaap, jullie die zo meeleven ook allemaal veel groetjes WIL
We wonen nu heerlijk en laten ons verwennen.

• 10 September 2010 - 21:12

Jolien:

hoi alledrie
    geniet van de laatste week! dat doe ik ook ;-)
    nu het openingsweekend van de bakkerij dus 1 groot feest
    geniet van lovina en de mooie dingen er omheen!

• 11 September 2010 - 10:41

Dita:

Klinkt goed allemaal, op dat ene akkefietje na met jullie lawaaierige hotel! Geniet lekker lieve mensen, hier is het nu kermis, dus ook feest!
    Groetjes van mij!

• 12 September 2010 - 17:05

Inge:

Lieve mensen,
    Laat jullie maar lekker verwennen de laatste vakantiedagen!
    Nog veel plezier.
    tutsje...

• 13 September 2010 - 13:08

Lada:

Hoi alle drie
    Jullie laatste week breek aan ,dus genieten,genieten,genieten wij zijn erg benieuwd naar alle verhalen.erg spannend is het hier niet alles gaat zijn gang .het is al erg leuk om te lezen wat jullie allemaal uitspoken nou luitjes nog heel veel plezier daar en gauw tot ziens groetjes Lida