Nog lang niet uitgeken!!!!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Nog lang niet uitgeken!!!!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Nog lang niet uitgeken!!!!!!!

Door: folkert, froukje en wil

16 September 2010 | Indonesië, Batavia

De laatste dagen zijn nu aangabroken en we willen nog zoveel zien.
Gisteren hebben we lekker op zee doorgebracht.Een klein bootje waar we achter elkaar zaten en de schipper bracht gebakken banaantjes mee en koffie,voor onderweg.Halverwege gestopt om aan land iets te eten en toen terug.
Mooie koralen gezien en zeeegels en blauwe en gele grote zeesterren.
In het hotel nog een lekkere massage.
De avond hebben we bij Made doorgebracht en lekker gegeten bij Indri en Made.
Na duizend muggenbeten te hebben ingesmeerd ,...lekker gaan slapen.
Nu Froukje nog een kattebelltje

Het is nu half8 in de avond.
Folkert ligt lekker in bad, dus jullie "horen"geen nieuws van hem.
Vandaag zijn we weer op stap geweest met Made.
Wat hebben we weer veel gezien en veel informatie gekregen!
Wij zijn nog lang niet uit gekeken....Dus het zit er DIK in dat we toch weer eens naar Bali gaan.(liefst over een maand!!!!)
Helaas wil de potremonai dat niet toe staan en zijn Folkert zijn vrije dagen op!
Kees, we hebben al heel veel mooie huizen gezien die te koop staan.
Ga jij alvast je inhoud van je sok tellen....wie weet kunnen we dan in je huisje de volgende keer logereg!
Er zijn vast meer liefhebbers!
Morgen vertrekken we om 20.40 uit Bali( ned tijd 15.40) en zijn terug op zaterdagochtend 7.25 ned. tijd!
Lieve lezers, wij staan te popelen om jullie weer te zien en bij te praten.
De deur staat open , dus oant sneon!
dikke tut Wil, Folkert en Froukje

• 16 September 2010 - 21:30

Jolien:

helaas moet ik zaterdag werken tot 6uur, maar ik kom zeker even aanwaaien
    alleen niet weer 1000 foto's he =p

• 17 September 2010 - 08:32

Dita:

Hallo lieve mensen,
    Wees blij dat je nog niet alles gezien en gedaan hebt, want dan zouden jullie op zoek moeten naar een andere bestemming voor je volgende reis! Geniet nog even lekker, froukje straks een pilletje in het vliegtuig en dan zie ik jullie weer fris en fruitig in Castricum!
    Liefs Dita

• 18 September 2010 - 08:08

Job En Petra:

Folkert, vooral deze laatste dagen is voorzichtigheid geboden en frouk hou hem in de gaten geen gekke dingen meer uithalen.