watersnood - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu watersnood - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

watersnood

Door: folkert, froukje en wil

07 September 2010 | Indonesië, Batavia

Ubud zijn we uitgeregend en Lovina ingewaterd. Jomgens wat heeft onze lieve heer veel nat boven.
Aangezien ze hier geen goten aan de huizen hebben stort het zo op onze hoofden. Straten als rivieren gelijk.
Hadden jullie dat niet in holland kunnen houden?
Een onderkomen gezocht en kletsnat de koffers uitgeladen.
Morgen gaan we weer verkassen want het is een hotel waar je geen nachtrust krijgt door de twee bars die tot in de kleine uurtjes lawaai produceren.
We moesten vooruit wat betalen dus dat zullen we wel kwijt zijn maar een ander hotel hebben we al.
Daar horen jullie morgen of zo over.
Leuk dat jullie zo gezellig meelezen.
Groet Wil
Folkert laat vanavond ons alleen.....
hij zit lekker aan de bar met een ???
Vanavond zijn we gezellig uit eten geweest met Made en Indry en de kinderen.
Vorig jaar viel dit in het water...ivm Folkert zijn "duikel".
dus niet op de laatste dag maar meteen maar met hun afgesproken!
Het was weer als vanouds,erg gezellig.
Straks de koffers weer inpakken en morgen weer uitpakken!
ach je moet toch ook wat doen in de vakantie,toch???
met een zonnige groet vanuit Lovina,Folkert en froukje

• 07 September 2010 - 14:20

Jolien:

het water is jullie niet gegunt
    hopelijk laat het de pret niet drukken
    veel plezier en tot volgende week zaterdag alweer
    college is tot nu toe erg leuk, ben alleen wel mn bril kwijt....:-s

• 07 September 2010 - 14:38

Jaap&Tineke:

Na een paar heerlijke dagen(echt waar) nu regen en wind. Het lijkt wel herfst.Haha.Poezen blijven veel binnen en wij ook. Gisteren hadden we de haard aan. Wil kijk goed of ik nog een keer naar Bali kan.Het gaat zo kriebelen.Ik kan niet wachten op de verhalen!!!!!
    Groeten Tineke

• 07 September 2010 - 19:49

Dita:

Ik snap er niets van, ik dacht dat al het water hier al gevallen was.......stuur het maar weer deze kant op hoor! Wat een straf: koffers in en uit pakken.....geniet nog lekker van de laatst helft!
    Dikke tút fan Dita

• 07 September 2010 - 22:17

Kees:

Met al dat water op je hoofd krijg je lekker zacht haar. En klaag niet bij jullie komt na regen zonneschijn, daar moeten wij veel langer op wachtten, bovendien regent het bij jullie warm water en bij ons koud water (11 gr.)

• 08 September 2010 - 15:31

Inge:

Dag jongelui,
    Vandaag miezerig weer,18 graden.In Bolsward feest gevierd,heit 83 jaar! Ze leven met jullie mee.
    Nog veel vakantie plezier.
    Doeiii

• 10 September 2010 - 12:09

Erna:

3 dagen mooi weer in castricum is 3 dagen regen op Bali... mmmh... het houdt alles wel lekker in evenwicht. Al is jullie natuurlijk beter weer gegunt. Maar eerlijk is eerlijk, wel fijn dat jullie de zonnestraaltjes hebben gedeeld met ons, waardoor ik afgelopen weekend van 2 heerlijke zonsondergangen heb mogen genieten op het strand in castricum en strand egmond aan zee.

Dinsdag hebben we een klein familie diner gehouden op de loet ter ere van Daan zijn jaloers makende reis naar Brazilie. Jammer dat jullie er niet bij konden zijn!

Inmiddels is Serkan naar Turkije gevlogen, zijn de wolken en regen weer terug en begint het huis toch wel erg groot en leeg te worden... Terwijl jullie de laatste regendruppeltjes tellen tel ik de nachtjes af tot jullie weer terug zijn. Ik ben de stapels was aan het weg werken, de keuken aan het schoonpoetsen en de voorraadkasten weer aan het aanvullen.

Ik kijk er naar uit jullie weer te zien, maar tot die tijd: GENIET VOL OP!

x Erna