respati sanur\ - Reisverslag uit Castricum, Nederland van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu respati sanur\ - Reisverslag uit Castricum, Nederland van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

respati sanur\

Door: folkert, froukje en wil

Blijf op de hoogte en volg

24 Augustus 2010 | Nederland, Castricum

Lieve mensen allemaal
Jullie dachten al waar blijven ze met hun verslag.Bij deze dan.
Na een voorspoedige vliegtocht zijn we nu dus in Sanur(zuid Bali)
De eerste dag lekker lui gedaan.
Vandaag na een heerlijk zeebad met toch wel lekkere golven naar een orchideeentuin geweest. Prachtig.
Elke avond eten we heerlijk. Folkert eet zelfs 's morgens nasi. Zover zijn wij nog niet.Maar een lux ontbijtje gaat er altijd in.
Folkert laat mij de overtollige kilootjes er wel weer aflopen.Ik voel mijn kuiten.Maar geen spat medelijden hebben ze met me.
Nu verder met Folkert:
Ik begin natuurlijk met te schrijven over de heerlijke bintang (voor de niet-indonesie kenners: dat is bier!!)
Ze zijn heerlijk dinging en de smaak is geweldig.
Maar ook het eten is heerlijk; nasi, dat is toch het echte indonesische eten!!!
Wat betreft het lopen van Wil: nou mijn complimenten. Volgens mij heeft ze nu al meer gelopen, dan in het afgelopen half jaar.
De zon is natuurlijk ook heerlijk en... heet; maar gelukkig heeft de kamer airco (dat is wat anders dan arco).
We zijn nu ook weer op zoek naar een lekker restaurantje, maar dat zal wel lukken. In Sanur zijn zoveel restaurants, dat je hier wel een jaar moet blijven, om ze allemaal te bezoeken; Nou ik rammel, dus we gaan...
Maar Froukje wil natuurlijk ook nog wat schrijven.
Folkert rammelt.Wil heeft dorst en dan moet ik ook nog wat schrijven.....
De tekst"een hemel op aarde"
is duidelijk!
Iedere dag prachtig weer, hotel aan het strand en een heerlijk briesje, lekkere fruitjuice en..mooie mannen!!!!
Wat willen we nog meer.......
Wij gaan nu het nachtleven in en jullie horen, lezen wel weer t.z.t. onze belevenissen!

Dikke tut ut Sanur, Wil, Folkert en Froukje


  • 24 Augustus 2010 - 11:42

    Inge:

    Dag jongelui,

    Fijn wat van jullie te horen.Heit vroeg vanmorgen al naar jullie.Dus ik ga dit verslag kopieren en neem het mee voor hun.
    Veel plezier daar!!
    Liefs,
    Inge

  • 24 Augustus 2010 - 19:57

    Dita:

    Ja, ja dat klinkt inderdaad als een hemel op aarde!
    Hier stormaachtige wind (funest voor partytenten) en vanavond slagregens en onweer....hier is de moesson aangebroken! mensen, geniet maar lekker van jullie paradijs! Liefs van mij

  • 24 Augustus 2010 - 23:05

    Kees:

    Ik verneem hier ervaren Bali gangers. Amper aanwezig of al geheel ontstressed en aangepast aan het tempo daar. Als ik het zo lees leef ik helemaal met jullie mee, heerlijk, geniet er van.

  • 26 Augustus 2010 - 08:37

    Erna:

    Wat klinkt dat allemaal heerlijk, maar wij zijn hier in amsterdam ook een klein beetje op vakantie in eigen stad. Na een hele nacht regen is Amsterdam een imitatie van Venetie aan het doen en ik moet zeggen, met behoorlijk succes.
    Ik zit hier met kippenvel van natte plakkende kleding achter mijn bureau en ben jalours op jullie klamme t-shirts van de zon. Zweet is altijd beter dan regen. Dus will, stap nog maar even behoorlijk door... Zweten is altijd beter dan regen, en bij regen stap jij niet door castricum maar in de auto :-p

    En heit, nasi voor ontbijt! Klasse! zo hoort het. Lekker jezelf aanpassen aan de cultuur daar! groot gelijk...

    Mem, heb je je nagels al weer mooi laten lakken? en van hoeveel masage's op het strand heb je al genoten?

    Dikke kus vanuit Venetie en een klein verzoekje... laat ook wat zon voor ons over... Ik ben die regen echt wel zat!

  • 26 Augustus 2010 - 09:32

    Lida :

    hallo alle drie
    die hemel op aarde is hier ver te zoeken, maar wat fijn dat het bij julie goed gaat.
    over dat nachtleven van julie wil ik thuis wel meer van horen.neten mensen gaan op tijd naar bed .hier is het nu prut met peren blijven wachten tot het droog is .geniet er lekker van leuk om te lezen wat julie allemaal uitspoken .
    groetjes lida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Juni 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13551

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 02 Oktober 2014

Samen

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Met de kids

20 Augustus 2010 - 18 September 2010

Een hemel op aarde!

19 Juni 2009 - 17 Juli 2009

tempo doeloe

Landen bezocht: