Bali, Lombok, Gili meno - Reisverslag uit Castricum, Nederland van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Bali, Lombok, Gili meno - Reisverslag uit Castricum, Nederland van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Bali, Lombok, Gili meno

Door: folkert, froukje en wil

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2010 | Nederland, Castricum

De koffers staan al op de onderste etage;
De warme jas en handschoenen hebben we aan.
De wollen sjaal om de nek;
De snowboots aan de voeten;
Een skibroek om de billen;

Dus klaar om te vertrekken, want het is ons hier veel te heet!!!

  • 22 Augustus 2010 - 16:19

    Jolien Bangma:

    hoi ouders
    hopelijk vermaken jullie je in sanur
    maar ik schrijf dit om business te regelen: ik kreeg een brief van de uva waarop staat dat ik nog niet aan het collegegeld hebt voldaan, kunnen jullie kijken of dit bij jullie is afgeschreven. jullie hebben de brief opgestuurd toch? weten jullie nog wanneer?
    x jolien

  • 22 Augustus 2010 - 19:51

    Aukje:

    Eergisteravond sloot ik thuis, voor het op bed gaan, buiten de boel af.
    Ik keek in de lucht en zal een vliegtuig overvliegen en dacht daar gaan Folkert en Froukje (nou ja, jullie waren toen natuurlijk al onderweg), maar toch.
    Een hele fijne vakantie toegewenst voor jullie drietjes.
    Joop en Aukje

  • 22 Augustus 2010 - 19:52

    Aukje:

    Sorry, ik was Wil vergeten te noemen.

  • 23 Augustus 2010 - 07:22

    Erna:

    Geen bericht is goed bericht zeggen jullie altijd, dus ik ga er volkomen van uit dat jullie zonder kleerscheuren zijn aangekomen op Bali... En jullie hebben geluk, geen moeson regen in Indonesie deze tijd van het jaar, maar wel in Nederland. Het komt al de hele ochtend en middag met bakken uit de lucht.

    Maar maak jullie geen zorgen, ik heb de ramen dichtgedaan :-p Het huis staat nog, en de eerste envelope is gepost.

    Ik kijk uit naar jullie eerste verslag! Dikke kus uit Amsterdam!

  • 23 Augustus 2010 - 07:46

    Liesbeth:

    Hai,ik ben niet van de vlotte,maar evengoed een fijne vakantie gewenst!
    Kind zit weer op school,moeders weer op het werk,\zucht!En inderdaad:het giet hier!
    Groetjes ook van Bob en Jari.

  • 23 Augustus 2010 - 12:20

    Liesbeth:

    TER INFO:SOLLICITATIE IS NIETS GEWORDEN.ZO JAMMER!

  • 23 Augustus 2010 - 18:50

    Paul En Joke:

    Folkert,Froukje en Wil een fijne vakantie toegewenst,wij houden van de regen in plaats van de hitte(geintje)heel veel plezier,wij wachten op het eerste reisverslag.

  • 25 Augustus 2010 - 09:24

    Liesbeth:

    Knap dat jullie Wil aan het lopen hebben gekregen,haha.Nu nog fietsen!
    A.s. maandag om 8.30 uur ben ik aan de beurt in het ziekenhuis,dan gaat de dokter hakken en zagen en als hij mij mn oor weer heeft aangenaaid mag ik 's avonds weer weg.Planning is tot minimaal 8 sept.thuis.
    Jari heeft vandaag getrakteerd op school en straalde ervan!
    Nou,jullie hebben beter weer dan wij,geniet er van!!
    Veel plezier nog,niet teveel stappen en denk erom:om twaalf uur thuis,anders volgende week huis(hotel)arrest,haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Juni 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13578

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 02 Oktober 2014

Samen

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Met de kids

20 Augustus 2010 - 18 September 2010

Een hemel op aarde!

19 Juni 2009 - 17 Juli 2009

tempo doeloe

Landen bezocht: