rustig aan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu rustig aan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

rustig aan

Door: folkert, froukje en wil

13 September 2010 | Indonesië, Batavia

We hebben een paar dagen rustig aan gedaan. Lekker aan het zwembad in de zon. Ach en dan krijg je even een bui water, maar de temeperatuur blijft dertig graden. Waar zeur je dan over.
Vandaag bij BU Warung gegeten (de kenners weten wat dat betekent); Jaap, jongen, wat heb je wat gemist.
Fried bananas met honing.
Je had er bij kunnen zijn, maar het was je eigen keus.
Groeten van Folkert.

Nu nog even en lettertje van mij.
Gisteren naar een oesterkwekerij geweest bij Permuteran.
Fantastisch Hoe die beesten in de figuurlijke watten worden gelegd om er mooie parels mee te kweken.Erg veel geld natuurlijk om een snoertje daar te kopen.Daarna naar een tempel en een vroegere priester heeft daar een apenleger neergezet om de boel te bewaken.Ze vreten de offermandjes leeg voor ze zijn gezegend.
Wij kregen ook nog even een veeg water en wat rijstkorrels.
Heel interessant.
Nu Froukje nog een stukje en dan gaan we ter bedde.
Warmte kost veel energie!
Wil

Het leven is hier prima!
we willen allemaal wel langer blijven.....maar toch zien we er stiekum ook weer naar uit om de kids en alle familie en vrienden weer te ontmoeten!
Genieten doen we alle dagen.
Morgen gaan we weer een tour met Made doen.
Woensdag een tochtje over zee maken met Guran( de man van Wati)

het verslag hiervn lezen jullie over een aantal dagen.....

met een zonnige groet Froukje

• 13 September 2010 - 17:40

Aukje:

Geniet van jullie reisverslagen.
    Blijven jullie nog maar even genieten dan genieten wij ook.
    Nog een fijne week.

• 13 September 2010 - 19:57

Dita:

Hier ook een buitje, maar geen 30 graden.....straks nachtdienst! Genieten jullie maar lekker van het luie leven! Liefs van Dita

• 13 September 2010 - 21:41

Kees:

Folkert, niks doen en veel en lekker eten!! Pas op straks kun je het niet meer bijhouden op het voetbalveld.
    Kunnen we samen niet een stulpje kopen daar, dat lijkt mij wel wat als ik de verhalen lees. En een abonnement om er heen te vliegen.

• 16 September 2010 - 10:03

Liesbeth:

nou,laat die parelketting dan maar zitten,haha.