enerverend - Reisverslag uit Castricum, Nederland van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu enerverend - Reisverslag uit Castricum, Nederland van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

enerverend

Door: folkert, froukje en wil

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2010 | Nederland, Castricum

Wat een leven; natuurlijk weet je dat je vaak wordt aangeklampt voor een massage. Maar als je dan besluit tot het nemen van een thaise massage, dat weet je niet wat je mee maakt. Ze (die leuke masseuse) klimt boven op je; staat met een voet tussen je schouderbladen en met een voet op je bekken en dan maar wiebelen. De hele massage duurde een uur. Een geweldige ervaring !!!
Dan vanochtend met een boot naar de koraalriffen geweeste en gezwommen tussen de vissen, terwijl ik ze zelf aan het voeren was. Heel indrukwekkend. Fantastisch.
Folkert.
SEPAT BALLET
De eerste dag in de zee van Sanur was geen onverdeeld genoegen, de bodem vol koraalstukjes en grote steenstukken.
Daar kan ik echt niet op lopen en de badschoenen liggen nog op de Dag Hammarskjoldlaan.
Dus op naar het warenhuis om nieuwe schoentjes.Bij de deur een grote stand met schoenen in alle maten,plastic,rubber en heel erg hard.
Maar ja wat moet je. Ik ding af van 100.000 rp(een tientje) naar 50.000 en koop ze.
Ook wilde ik nog inlegzooltjes maar daarvoor moest ik naar boven.
Geen zooltjes maar wel erg leuke schoentjes voor ballet.Gymachtig.
Voor een veeeeeel lagere prijs dan ik al had betaald, en daar kon je niet afdingen.
Nu heb ik dus voor 3.50 euro een paar gekocht en die man bij de deur heb ik zijn schoenen terug gegeven en hem het geld laten houden(dat zou ik anders ook niet hebben kunnen ruilen.Hij keek of hij water zag branden maar ik kan nu lekker in de zee.Heerlijk!
Wil
Verkeerde zuinigheid!!!!!
Na een dag zon, zee of andere leuke uitstapjes.....s'avonds lekker een eettentje uitzoeken en smullen maar!( er zijn er genoeg...)
Na een heerlijk diner hebben de dames wel zin in een lekker glaasje rode wijn.
Wij op zoek naar een winkeltje waar we dit kunnen kopen, want dit is natuurlijk goedkoper dan een terras!
Eindelijk wat gevonden......na een lange wandeling bij ons hotel aan gekomen en ...lekker genieten van onze inkoop.
HELAAS.......er zat geen draai dop op, jullie begrijpen het al, geen glas wijn !
Dus toch maar "weer" naar een terrasje.
Intussen heeft Folkert een kurketrekker gekocht, dus ontkurken we vanavond de fles.
PROOST!!!!
sampai jumpa!

  • 26 Augustus 2010 - 19:29

    Kees:

    Jullie hadden ook die kurk in de fles kunnen stampen, een echte alcoholist had dat zelf wel verzonnen.

  • 26 Augustus 2010 - 20:13

    Jolien En Geert:

    mem wat heb je nou van mijn housewarming avontuur geleerd, altijd een kurkentrekker bij je hebben!
    hebben jullie mijn sms nog gehad?
    erna vermaakt zich prima in ccum ik heb dr al meerdere keren gespot (oa in deen)
    x

    ps jullie kunnen je locatie op deze site wijzigen (staat nog op castricum), dan kunnen we echt bijhouden waar jullie zitten

  • 26 Augustus 2010 - 22:27

    Dita:

    Wil, ik had die man wel willen zien toen hij de schoentjes van je terug kreeg, lache! Folkert, raak niet verslaafd aan de massages en Froukje houd die kurketrekker binnen handbereik! Lekker genieten daar, wij hebben hier en daar overstromingen maar mogen niet klagen als we naar Pakistan kijken!
    Gr Dita

  • 27 Augustus 2010 - 07:37

    Job:

    wereldreizigers zonder kurkentrekker neem altijd een swiss knife zit je nooit onthand zelfs noodoperaties kunnen ermee worden uitgevoerd. Kado idee?

  • 27 Augustus 2010 - 07:53

    Liesbeth:

    Die kurketrekker is gewoon een smoes,jullie wilden gewoon naar een terras!

  • 27 Augustus 2010 - 08:34

    Erna:

    Ow ow ow, en zelfs zonder kurkentrekker kan je dat wijntje nuttigen.. gewoon die kurk naar binnen duwen, in de lucht bubbel duwen die zich vormt boven in de fles als je giet en tadaaaa: WIJN! Ik denk dat Liesbeth helemaal gelijk heeft. Jullie wilden stiekem gewoon even genieten van een heerlijk terrasje en mensen kijken.

    En wil, wat lees ik nu... schoenen voor 10Euro? volgende keer ga ik zeker weten mee :-p

    En heit, ga jij maar lekker van massage's genieten. Zolang je maar weer geen halsbrekende toeren op een scooter uithaalt.

    Castricum bevalt nog steeds prima. Heb de Deen al weer 2 keer bezocht en ook al weer een leuk koopje op de kop getikt gister tijdens koopavond in het dorp :-) Ik voel me dus al weer helemaal thuis!

    Enne Mem, je hoeft je niet druk te maken dat je plantjes te weinig water krijgen tijdens een hitte golf. Ze hebben de afgelopen 48 uur genoeg water gehad voor 2 maanden :-p

    KUS

  • 27 Augustus 2010 - 12:25

    Aukje:

    Wat een avontuur met de fles wijn en de schoentjes.
    Leuk om te lezen dat wij al direct onthand zijn zonder onze hulpmiddelen. Morgen zal ik het hulpmiddel wasmachine wel nodig hebben want dan komt Elmer, na 3 weken, weer thuis na een rondreis met de tent door Frankrijk.
    Het is hier kloteweer en dat nog wel op mijn vrije dag. 'k Heb voor het eerst weer sokken in huis aangetrokken sinds weken.
    Genieten jullie daar maar lekker van het mooie weer.
    Tot jullie volgende verslagje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Juni 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 13551

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 02 Oktober 2014

Samen

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Met de kids

20 Augustus 2010 - 18 September 2010

Een hemel op aarde!

19 Juni 2009 - 17 Juli 2009

tempo doeloe

Landen bezocht: