O.a massage - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu O.a massage - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

O.a massage

Door: Froukje

24 September 2014 | Indonesië, Lovina

Lieve allemaal, eindelijk weer een levensteken uit Lovina.
Jullie begrijpen natuurlijk dat wij het ontzettend druk hebben...... Met genieten. Zit nu bij het zwembad om even een kleine update te schrijven.
Afgelopen zaterdag stond in de planning dat we met zijn allen naar de dierentuin zouden gaan.
Helaas stond de taxi niet om 8 uur voor onze neus, maar Indri met de scooter.
Deffa was de hele nacht " aan het spoken" geweest. Koorts, op gezet gezicht en allerlei bulten over het hele lichaam. Conclusie: op naar het ziekenhuis in Singaraja.
Daar heeft hij medicijnen gekregen ! ( is gelukkig weer op geknapt.... En gaat vandaag weer naar school).
Zaterdagmiddag toch maar een uitstapje...... Naar de Holy Hot Spring. Bijzonder dat er uit een rotswand zomaar heel veel warm water van zo'n 30 graden stroomt, terwijl 5 meter lager een gewoon riviertje loopt.
Deffa is thuis gebleven en zo konden Made, Indri en Indira en wij toch nog lekker van en met elkaar genieten.
Het bezoek aan de dierentuin staat nu voor komende zaterdag op het programma!
Zondag zijn Folkert en ik maar weer...... Ja,ja lekker naar de massagesalon geweest. Wat een heerlijke verwennerij weer. Folkert een heerlijke hotstone massage en ik ging voor relax massage, schrub en gezichts behandeling.
Voor de komende 3 dagen, is er festival in Lovina. Volgende keer meer daar over.....
Voor allemaal, veel gezondheid! Wij nemen er straks 1 op....proost! Froukje

• 24 September 2014 - 14:43

Inge De Haan:

Fijn weer iets van jullie te horen!
    Nog veel plezier en lekker geniete van al hetmoois en elkaar!

• 24 September 2014 - 15:44

Lida Hoebe:

Wij dachten even dat jullie in de massage stand waren gebleven, maar wat blijkt dat er toch nog iets te zien is. en verder weet je het. Genieten , genieten (wat saai)
    Groeten Lida

• 25 September 2014 - 19:11

Wil Harff:

Bij deze aflevering staat dat hij 8496 keer is bekeken,datmoet je goed doen.
    Wat een leuke foto's weer.Wil je even Made leren dat hij zijn buik inhoudt.Je doet het al goed voor.(flauw he?)Indri kan waarschijnlijk niet zo goed zwemmen ,dat leren ze niet.
    Wat is het toch vreselijk(lekker) dat je bij een omgevingstemperatuur van 32 graden. in warm water kunt zwemmen.Was het niet erg druk?
    Geniet de komende week nog even dubbel en denk niet aan teruggaan.
    Doe iedereen mijn groeten
    Kus Wil.