Van Sanur naar Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Van Sanur naar Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Van Sanur naar Lovina

Door: Froukje

11 September 2014 | Indonesië, Lovina

De eerste week zit er al weer op! We hebben deze afgelopen week heerlijk geluierd...... Alle ochtenden aan het strand gezeten, gezwommen en niks doen. Na de late lunch, heerlijk gewandeld aan het strand of door de straatjes van Sanur.Vervelend was dat je iedere keer weer moest gaan zoeken, waar eten we vanavond?( wat vervelend........niet heus!). Van lokale warung tot luxe eetgelegenheid! Het Indonesisch eten smaakt ons nog altijd goed, al is het soms aan de pittige kant, vooral de sambal. Keuze genoeg.......De tijd vliegt.......Woensdag 10sept, mochten we, of te wel, moesten we onze koffer weer inpakken. Op naar Lovina......ons 2e home! Made en Indri kwamen ons op halen. Het weerzien was hart verwarmend. voordat we vertrokken, eerst nog wat gedronken op het strand.Indry vertelde dat dit de eerste keer was dat ze op het strand (zuiden van Bali) van Sanur was. Onder weg heel wat afgekletst........na aankomst lekker biertje aan het strand gedronken en heerlijk gegeten in Kakatoua.tijd om het oor op het kussen te liggen en nu maar dromen......
Linksonder 2foto's

• 11 September 2014 - 08:39

Paul Van De Meer:

Letten jullie wel op je gewicht, alleen drinken en eten is niet goed hoor, ( lijkt me wel wat trouwens ) moet er zoveel afgelopen worden als je terug bent.
    Geniet ervan.

Groet
    Paul/Joke

• 11 September 2014 - 12:21

Jolien:

De shredded chicken met limoen is erg lekker bij kakatoea

• 11 September 2014 - 17:22

Jans Margriet:

We genieten allemaal. Jullie om het mee te maken en wij bij het lezen.
    groetjes jans margriet

• 11 September 2014 - 23:20

Aukje:

Ja, time flies when you 'r having fun. 'k Ben benieuwd naar het volgende funverhaal.

• 12 September 2014 - 20:03

W.harff:

Lieve mensen Geef made en Indri een dikke kus van mij.
    Het liefst deed ik het zelf.
    Proost op je drankje.
    Folkert kijk je uit voor gekneusde ribben of ander ongemak!
    Groetjes Wil