Het vertrek - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van folkertenfroukje - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Folkert

04 September 2014 | Indonesië, Sanur

Ja, 2 september, het is weer zover!
Froukje en ik gaan weer naar Bali.
Welk dom argument ik er bij heb gebruikt, weet ik ook niet meer , maar ik heb het Froukje voor haar verjaardag gegeven.
Het argument is ook minder belangrijk, want bij van dit cadeau kan ik zelf ook fantastisch genieten.
We hadden een vliegticket besteld voor 9.OO in de avond.
Eerst lekker rustig de koffers pakken en dan naar Schiphol.
Jolien is onze chauffeur en daar zijn verder geen opmerkingen te maken. Prima voor elkaar. We zijn ook door Erna en Tobias uitgezwaaid.
Maar als we in het vliegtuig willen, is er een probleem: de schijtpot aan boord van het vliegtuig doet het niet. Dat moet natuurlijk eerst wel gemaakt worden.
Dus we vertrekken anderhalf uur later dan gepland. Maar wat kunnen we er aan doen?
Nikst toch? Dus je ook niet drukmaken.....
Het betekent wel dat de geplande overstap op Singapore van KLM naar Singapore Airlines (geplande tussenstop 1 uur en 20 minuten) niet wordt gehaald.
Het KLM vliegtuig ging overigens ook naar Bali en daar konden we nog in mee. Dus dat viel allemaal mee.
Op denpassar aangekomen werden we aangenaam verrast door het vernieuwde luchthaven gebouw: geweldig mooi !!!!!!!
Daarna met de taxi naar het hotel Mercure in Sanur.
Wat een klasse!!
Prachtige bungalow met en enorm groot bed en een grote badkamer. Maar ja, daarmee was de woensdag al weer voorbij.
Vandaag (donderdag) hebben we vooral heerlijk gerelaxt aan hete strand (gelijk aan het hotel) en het zwembad.
Nu 22,30 uur zitten we nog even op de pondok aan een heerlijk drankje.
Vergeet niet te reageren ..
Tot de volgende keer (-;

• 04 September 2014 - 16:57

Lydia:

Wat fijn dat de beetje tegenvallende start van jullie trip al weer vergeten lijkt door het mooie weer en het prachtige hotel!
    genieten maar , het is jullie van harte gegund
    liefs Lyd

• 04 September 2014 - 17:02

Anna Marie:

Mmmmm Klinkt goed, op de schijtpot na haha
    Maar de vakantie is reed begonnen en nu volop
    Genieten maar! Wacht met smart op jullie
    Volgende avonturen!! Xx gr ut een zonnige
    Wommels.

• 04 September 2014 - 20:00

Lida:

Genieten gaat nu beginnen.
    liefs

• 04 September 2014 - 20:50

Jans Margriet:

"t is maar weer fraai zo'n mooi begin, maar als je dan weer aan de rand van het zwembad zit met een lekker glaasje dan is dat toch goddelijk!
    Geniet er maar van en we zijn benieuwd naar jullie verdere verhalen
    groetjes Eldert en Jans Margriet

• 04 September 2014 - 21:47

Dita:

Vertraging.....ach, jullie hebben vakantie dus geen haast toch? Klinkt wel ergggg lekker, daar met een drankje bij het hotel! Jaloers! Maar ik ben vandaag ook even aan het pootjebaden geweest.......de vijver even uitgebaggerd! Ha, ha! Lekker genieten saampjes!
    Tút Dita

• 04 September 2014 - 23:22

Aukje:

Het is precies zoals Dita schrijft: jullie hebben toch geen haast? Je hoeft de aardappelen toch niet om 6 uur op te zetten, je hoeft morgen niet naar je werk enzzzzzzzzzzzz.
    Je hoeft alleen maar te genieten.
    Tot hoors.

• 05 September 2014 - 22:23

Piet En Greetje Karssen:

Hoi Folkert en Froukje, fijn dat jullie lekker in Indonesië (Bali) zitten. Wij zitten ook nog buiten in Frejus met heerlijke temperaturen. 28 tot 30 graden hier op de dag en we vermaken ons ook prima. Wij gaan zo naar bed en tot de volgende keer, Greetje en Piet.

• 12 September 2014 - 19:58

Wil Harff:

Jullie mail had ik de 4e nog niet en de 5e ging ik zelf weg.
    Nu de 12e ben ik weer thuis uit jullie mooie Friesland.
    Ik heb genoten en het was zeer voor herhaling vatbaar.
    Veel gezien.en allemaal aardige mensen.
    Moeten jullie volgend jaar ook eens doen!
    Groetjes wWil